maandag 12 maart 2012

Les 6 Hoe ver ben je?

Om een beetje overzicht te houden in wat je allemaal hebt gedaan en wat je nog te doen hebt maak ik hieronder een lijstje. Hierop kun je zien tot hoe ver je deze les ongeveer hoort te zijn (GEEN PANIEK :D) . Ik zal dit ook nog op papier in de les uitdelen zodat je het voorjezelf kunt afvinken.

  • Foto's van de warming up les (met spiegels)
  • het aanmaken van een blog.
  • Je hebt de foto's van de warming up les met omschrijving op je blog geplaatst.
  • Ontwikkeling van het concept in wordt document (inpsiratie van kunstenaars) zie les 2 voor verdere uitleg.
  • je hebt je concept op je blog geplaatst.
  • Je hebt minimaal 2 shoots gedaan. (een shoot bestaat uit minimaal 20 foto's waarbij je je elke shoot probeert te verbeteren aan de hand van de feedback)
  • Je hebt van elke serie ong eveer vijf foto's geplaatst met omschrijving in de omschrijving beschrijf je wat er goed is aan de foto en wat verbeterd kan worden. Hiervoor mag je de bespreking met mij gebruiken maar zet het wel in eigen woorden.
We maken voor volgende week nog 1 shoot. Waarna we een serie foto's gaan maken en bewerken maar daar krijg je later meer uitleg over.

Gebruik deze les om de dingen die je nog niet hebt gedaan bij te werken. Tijdens de les kom ik bij iedereen even langs en aan het eind lever je allemaal het formulier bij mij in.

Succes deze les!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten